Zaterdag yoghurtdag - Reisverslagen van Manus en Simon - WaarBenJij.nu Zaterdag yoghurtdag - Reisverslagen van Manus en Simon - WaarBenJij.nu

Zaterdag yoghurtdag

Goed geslapen, rustige camping. Om 8.45 al kunnen vertrekken, douche en ontbijt achter de rug. We fietsen volgens de route in Manus’ navigatieapparatuur, raken die regelmatig kwijt, maar komen toch uiteindelijk aan in Heidelberg. Onderweg nog een flinke regenbui die helaas nauwelijks afkoeling geeft. Heidelberg is een mooie stad, volgens Google de grootste stad in Duitsland die in WO2 onbeschadigd is gebleven en daarom nog veel oude gebouwen te bieden heeft.
Daar zien we maar weinig van , want we gaan verder. Veel nieuwbouw en industriegebied, maar 10 km toch ook landelijk. Dus komen we al redelijk vroeg aan op de camping in Waldorfs. Eerst tent opzetten in de hitte zonder schaduw, dan boodschappen doen bij de edeka. We kopen veel joghurt, want we hebben herontdekt dat dat heel lekker is en snel weer energie geeft.
Terug op de camping eerst onder de koude douche en dan eten op de camping zelf. Eten is goed, de wijn is heel matig helaas.