Zondag - Reisverslag uit Neckarsulm, Duitsland van Manus Simon - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Neckarsulm, Duitsland van Manus Simon - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Manus

02 Augustus 2020 | Duitsland, Neckarsulm

Zondag, dus geen verse broodjes. We ontbijten met het zicht op inpakkende en vertrekkende caravanners, want we blijken op een typische doorgangscamping te zitten. Hygiëne? Ik zie allerlei caravanners richting toilet lopen, zonder papier, handdoek en zeep. Verder zal ik er maar geen bespiegelingen aan wijden. Het fietsen gaat langs een mooie route, Eppingen heeft een mooi historisch centrum, wat we ongeveer drie minuten lang hebben bekeken, want we moeten verder. We passeren Heilbronn, een grote stad, maar niet veel aan. Dus op naar de camping, waar we met 10 tenten bovenop Elkaar staan, zo’n typisch trekkersveldje. Ik vind het maar niks, maar Manus is wel tevreden. Dus nemen we er maar genoegen mee. Het restaurant, 100 m verderop, ligt mooi, een zeer genoeglijk terras, maar het menu heeft de uitstraling van een fritestent. Toch goed gegeten.
Meer heb ik niet melden, dus laat ik het hierbij.

  • 02 Augustus 2020 - 22:02

    Pierre:

    Ook al gebeurde er dan weinig toch leuk om te volgen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manus

Op de fiets door Duitsland

Actief sinds 24 Juli 2020
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1115

Voorgaande reizen:

24 Juli 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

01 Augustus 2020 - 01 Augustus 2020

Zaterdag yoghurtdag

Landen bezocht: